Mad Max
Max, een politieagent in post-apocalyptisch Australië wil met pensioen om bij zijn vrouw en zoon te kunnen zijn. Als een motorbende zijn family vermoord, wordt Max een eenmansleger die op volle toeren zijn missie volgt om wraak te krijgen.