Knives Out
De dood van misdaadschrijver Harlan Thrombey is een mysterie, maar privédetective Benoit Blanc weet één ding zeker: zijn hele familie is verdacht.
De dood van misdaadschrijver Harlan Thrombey is een mysterie, maar gerenommeerd privédetective Benoit Blanc weet één ding zeker: iedereen in Thrombey’s familie is verdacht.