Ghost in the Shell
2029 - Een vrouwelijke cyberagent van de overheid en het Internal Bureau of Investigations zijn op het spoor van "The Puppet Master".
2029 - Een vrouwelijke cyberagent van de overheid en het Internal Bureau of Investigations zijn op het spoor van "The Puppet Master" - een computervirus dat cybernetische hersenen kan binnendringen en het geheugen van het slachtoffer kan veranderen.