Olympic heroes return to Munich to retrace their steps of the 1972 Games.
To commemorate the 50th anniversary of the 1972 Summer Games, Olympic heroes return to Munich from all over the world, retracing their steps in an emotional, first-person telling of their story of triumph and tragedy.