The Twilight Saga: Eclipse
Bella Swan must choose between her love, Edward Cullen, and her friend Jacob Black as Seattle is hit with a string of mysterious murders.
Bella Swan is surrounded by danger as Seattle is hit by a string of murders and the vampire Victoria continues her request for revenge. In the midst of it all, Bella is forced to choose between her love, Edward Cullen, and her friend Jacob Black.