Sherlock Holmes
Robert Downey Jr. transforms the legendary detective into an athletic Victorian action hero in this exciting thriller.
Arthur Conan Doyle's legendary detective is an athletic Victorian action hero in this exciting revisionist take on the character. Joined by Dr. Watson, the super-sleuth tries to stop an occult-dabbling criminal who has returned from the dead.