Shanghai
An American intelligence official returns to Shanghai in late 1941 to investigate the death of a friend, which leads him to love and a big conspiracy.
John Cusack stars as an American intelligence official who returns to Shanghai in late 1941 to investigate the death of a friend, which leads him to both love and a much larger conspiracy.