Serial (Bad) Weddings 3
To celebrate their 40th wedding anniversary, Claude and Marie Verneuil's daughters decide to organize a surprise party at their family home in Chinon.
Claude and Marie Verneuil will soon be celebrating their 40th wedding anniversary. For the occasion, their four daughters - Isabelle, Odile, Ségolène and Laure - decide to organize a big surprise party in their family home in Chinon.