NetherWorld
Paranormal investigator Zak Bagans searches for answers about the afterlife at iconic locations.
Zak Bagans searches for answers about the afterlife at iconic locations. And he isn't just seeking evidence of spirits. His mission is to uncover the bizarre history of each destination to gain insight into the eternal mystery of life and death.