Michigan Hell House
Paranormal investigator Steve Shippy and psychic medium Cindy Kaza unlock the mystery of the Pomeraning family haunting in rural Michigan.
It's the most terrifying story you've never heard: In 1974, the Pomeraning family was tortured by "humanly impossible" poltergeist activity. Using newly uncovered recordings, Steve Shippy and Cindy Kaza try to identify the evil that rocked a small town.