Letters From Iwo Jima
The parallel movie to Flags of Our Fathers tells the story of Japanese soldiers defending their homeland during the historic Iwo Jima battle.
After bringing the story of the American soldiers who fought in the battle of Iwo Jima to the screen in "Flags of Our Fathers", Clint Eastwood offers an equally thoughtful portrait from the point of view of the Japanese soldiers.