Ghost in the Shell
2029. A government cyber agent and the Internal Bureau of Investigations are on the trail of a computer virus capable of invading cybernetic brains.
2029 -- A female government cyber agent and the Internal Bureau of Investigations are hot on the trail of a "The Puppet Master" -- a computer virus capable of invading cybernetic brains and altering its victim's memory.