Five Nights at Freddy's
A troubled security guard begins working his night shift at Freddy Fazbear's Pizza, he quickly realizes it won't be easy to make it through the night.
Josh Hutcherson stars in this adaptation of the iconic horror videogame as the night security guard of an abandoned pizzeria who soon finds out that the animatronic mascots in the shop are possessed by killer spirits.