A Few Good Men
Tom Cruise plays a callow Navy lawyer who risks his career to find the truth in the court-martial of two Marines charged with murder.
Rob Reiner directs Tom Cruise alongside an all-star cast in this acclaimed legal drama that follows a callow Navy lawyer who risks his career as he tries to uncover the truth during the court-martial of two U.S. Marines charged with murder.