Family Man, Family Murderer: An ID Murder Mystery
When pregnant Colorado mom Shanann Watts and her two daughters vanish without a trace, her husband Chris pleads for his family's safe return. But as the investigation digs deeper, dark secrets are revealed and Chris transforms from family man to monster.