Eat Pray Love
Julia Roberts plays Liz, a woman on a journey to rediscover herself through the sensual pleasures of good food, love, and spirituality.
In this film inspired by Elizabeth Gilbert's bestselling memoir, Liz (Julia Roberts) discovers the sensual pleasures of good food, true love and balance between body and mind as she sets out on a spiritual search following a divorce.