Almost Human: Rise of the Apes
In 2021, scientists grew human stem cells in a monkey embryo, creating a human-ape hybrid. We investigate past experiments and rumors of a live birth.
In 2021, scientists grew human stem cells in a monkey embryo, creating a human-ape hybrid. Previous experiments led to rumors of an actual live birth. Is this mad science? Is it immoral, even criminal? Or could creating hybrids now help us defeat disease?