Lucky Duck/Free Range Foghorn
Shameless O'Scanty mistakes Daffy for a lucky charm. Shameless tries to capture him only to find himself more luckless than ever. Then, Daffy stumbles across Foghorn's farm and witnesses the sweet life of the free range chickens.