Knight and Duck/The Color of Bunny
Sir Littlechin believes himself to the be the greatest swordsman in the land so Daffy decides to challenge him to a duel. Then, after Squeaks loses a bag of nuts playing pool with Shifty, Bugs decides it's time to teach Shifty a lesson.