R. Kelly: A Faking It Special
Idol on stage. Monster off stage. R. Kelly was a serial sex offender who secretly targeted underage victims. Experts spot the signs of a predator.
Idol on stage. Monster off-stage. R&B superstar R. Kelly was a serial sex offender who secretly targeted underage victims for more than two decades. But was the truth staring us all in the face? Our experts pinpoint the tell-tale signs of a predator.