Amy Schumer: Live At The Apollo
Comedy superstar Amy Schumer brings her unique blend of honesty and an unapologetic sense of humor in this stand-up special taped live at the Apollo.
Comedy superstar Amy Schumer brings her unique blend of honesty and an unapologetic sense of humor in this stand-up special. Taped live at the Apollo Theater in New York City and directed by Chris Rock, it features Schumer as she talks about her life.