Tut's Lost City Revealed
A century ago, archaeologist Howard Carter discovered the intact tomb of the boy king, Tutankhamun. Now, legendary archaeologist Dr. Zahi Hawass has uncovered a lost golden city that holds the secrets of King Tut's final days and Egypt's Golden Age.