That's My Boy
Adam Sandler and Andy Samberg star in this comedy about a reckless father trying to redeem himself with his son to get his help.
Adam Sandler and Andy Samberg star in this chaotic comedy about a reckless father drowning in debts and bad decisions who crashes back into his straight-laced son's life to redeem himself and ask for help just days before his wedding.