Semi-Pro
Will Ferrell is Jackie Moon, the owner, coach, and player of a talentless basketball team that will do anything to win the league.
1976. One-hit-wonder singer Jackie Moon (Will Ferrell) fulfills his longtime dream of owning a basketball team. The issue? He owns the worst team ever, but as a player and coach, he will do anything to win the league.