Scarygirl
As the world is buried in darkness, a young girl must travel to a mysterious city of light to save her father and prevent the planet's destruction.
As her world is shrouded in darkness, a young girl called Arkie must overcome her fears and travel to a mysterious city of light to save her father from a dangerous scientist and prevent the destruction of once idyllic her planet.