Mamá para Rato (Can't Quit Mom)
After being dead for a year, an overprotective mother visits her three children during the Día de Muertos festivities.
After being dead for a year, an overprotective mother visits her three children during the Día de Muertos festivities. Disappointed at what she sees, she decides to test the limits of the afterlife to steer them in the right direction.