Kill 'Em All 2
Jean-Claude Van Damme stars as a former CIA agent whose quiet life is shattered when an old enemy returns to finish what he started.
In this second installment of the saga, Jean-Claude Van Damme and Jacqueline Fernandez play a former CIA agent and his daughter whose peaceful life in Italy is shattered when an old enemy resurfaces to avenge the death of his brother.