Copshop
A small-town police station becomes the unlikely battleground between a hit man, a rookie cop, and a cunning con man.
Gerard Butler stars in this action thriller in which a small-town police station becomes the unlikely battleground between a hit man, a rookie cop, and a cunning con man seeking refuge behind bars.