The Bank Job
In 1971, Terry (Jason Statham) is recruited to rob a bank in London and recover compromising items from the royalty.
Martine offers Terry a lead on a foolproof bank hit. She targets a roomful of safe deposit boxes worth millions in cash and jewelry. But Terry and his crew don't realize the boxes also contain a treasure trove of dirty secrets...