Andy Millman se promijenio. Uz novog slavnog prijatelja, voditelja chat showa Jonathana Rossa, čini se da je ostavio svoju staru najbolju prijateljicu Maggie. Čak se odlučuje riješiti svog beskorisnog agenta.