Andy shvaća da slava nije tako bajna kako se prikazuje. Dok Darren i Barry idu u provod, Andy povjerava svoje probleme Davidu Bowieju u otmjenom baru i trpi poniženje kad postane tema megazvijezdine najnovije skladbe.