Andy i BBC su u sukobu oko Andyjeva sitcoma. U međuvremenu, na Maggienom filmskom setu, Orlando Bloom pokušava sve uvjeriti da je seksepilniji od Johnnyja Deppa i ne može vjerovati da ga ona ne smatra privlačnim.