Zahvaljujući pomoći Patricka Stewarta, stvari idu na bolje za Andyja Millmana i njegovog beskorisnog agenta kada su pozvani na sastanak na BBC. Međutim, stvari kreću nagore kada Maggien neoprezni govor ugrozi Andyjevu karijeru.