Odjeven u policijsku uniformu, Andy se kao i obično gura gdje mu nije mjesto. Daje Maggie nekoliko savjeta o ponašanju u blizini superzvijezde Samuela L. Jacksona. Maggie uzvraća uslugu pomažući Andyju da izbjegne najdosadnijeg čovjeka na svijetu.