Napokon Andy Millman dobiva svoju veliku glumačku priliku - suradnju s TV i tabloidnom legendom Lesom Dennisom. Stvari idu na bolje za Lesa. Glumi Aladina u pantomimi i zaručen je s djevojkom svojih snova: mladom, ambicioznom i vrlo popularnom plavušom.