Maggie se umori od Andyjevog zanovijetanja i predloži mu da prekrši zlatno pravilo te zamoli glavnog glumca za repliku. Dok se Andy pita treba li uhvatiti bika za rogove, Maggie radi ono što zna najbolje - zaljubljuje se.