Andy Millman je očajan čovjek. Glumac je pet godina, ali nikad se nije bavio glumom. Umjesto toga, on je samo skromni filmski statist. Andyjeva jedina prijateljica na svijetu je Maggie, također statistica i beznadna romantičarka.