Nakon što je izložena vlastitoj izvanzemaljskoj maglici, Liz se nađe zarobljena u grozničavom snu i borbi da spasi ne samo vlastiti nego i Maxov život. Michael nailazi na tajnu koju čuva Rosa i koja ima veze s neočekivanim bivšim neprijateljem.