Lizin u svom nastojanju da sazna više o pronađenom uzorku kože nailazi na zid. Michael nastavlja pridobivati Bonnieno povjerenje, no Clydea nije lako uvjeriti. Isobel napokon nalazi hrabrosti da bude iskrena s Antasom, a Maria doživljava strašan gubitak.