Dok Liz počinje uviđati svoje pogreške, brzo se suočava s novom prijetnjom koja je tjera da donese tešku odluku. U međuvremenu, Max se nađe u teškom sukobu, a Michael počinje gubiti nadu da će ikada ponovno vidjeti Alexa.