Oslobodivši se Jonesove prijetnje, u mirnom Roswellu zatječemo Liz zauzetu poučavanjem dok Max pomaže svom bivšem partneru s nizom nedavnih pljački banke. Naši su parovi sretni i uspješni, ali iznenadna oluja sve ostavlja na iglama.