Shvativši da se smrtonosna prijetnja infiltrirala u CrashCon, najveći događaj godine, Liz shvati da ne može spasiti sve koje voli… a budući da je Max u neposrednoj opasnosti, ona i Isobel moraju donijeti tragičnu odluku.