Šest tjedana od Shrutine smrti, Adam živi jadno u kući svojih roditelja. Vrijeme je da se suoči s medicinskim vijećem. Lockhart mu daje 'pragmatičan', toksičan savjet – može iskoristiti Shrutinu smrt i okriviti nju.