Adamovo je psihičko zdravlje sve gore, opterećuju ga Erikina žalba i grižnja savjesti zbog njegove pogreške. Kada stiže na posao, Lockhart ga obavještava da povlači svoju ponudu da laže o tome što se dogodilo Eriki.