U posjet rodilištu dolazi političar i glavna ga primalja Tracy mora organizirati uz svoj uobičajen posao. Ona i Adam sukobljavaju se pokušavajući urediti odjel, dok se natežu s očajnom pacijenticom, koja očajnički želi pojesti svoju posteljicu.