Dječak je izgubio žlicu svog traktora igračke i odlučio ju je potražiti u tvornici. Popeo se stubama i ugledao veliko žensko čudovište koje je valjkom namjeravalo obojiti usne! Dok je nastavio hodati, primijetio je još čudovišta koja igraju domino!