Maša pripovijeda sjajnu priču o jednoj djevojčici koja se bojala liječnika. Jednom davno doživjela je jednu fantastičnu priču...odlučila je skuhati večeru za svoje lutke. Uzela je malo gline i napravila "mesne okruglice" s "grizom".