Diane, Liz i Ri'Chard smišljaju strategiju s Neilom Grossom kako bi mu pomogli kupiti Demokratsku stranku. Jay dovodi Carmen u Kolektiv kako bi pomogla izvući informacije od bijelog supremacista. Diane i Kurt bore se s problemima u vezi.