Ri'Chard, Diane i Elsbeth Tascioni angažirani su da pregovaraju o "trudgovoru" za bračni par koji pokušava dogovoriti pravednu naknadu za rođenje djeteta. No suočavaju se s izazovom kad i nerođeni fetus dobiva zastupnika pred sudom.