U tijeku je suđenje Eliu Goldu, a Marissa Gold dio je njegova pravnog tima. Liz i Ri'Chard pokušavaju učvrstiti svoje poslovne odnose, što dovodi do iznenađujućeg otkrića o Ri'Chardovoj prošlosti i Lizinu ocu.